כלבים וילדים נהנים מדרך בטוחה להצלחה בלמידה!
כאן הקנייה בטוחה
כאן הקנייה בטוחה
2023-12-19T11:42:45+02:00

 שלום, אוהבי כלבים וחובבי העשרה!

 שמי ימית הכלבנית - וברוכים הבאים למרכז לכלבנות לימודית


במרכז שלנו אנו מאמינים בכוח הטרנספורמטיבי של למידה חדשנית באמצעות כלבים- אנחנו פורצים דרך בתחום החינוך בעזרת בעלי חיים ומשלבים אהבה לכלבים שלנו עם תשוקה להוראה והצלחה בלמידה.

היום, אני נרגשת לשתף אתכם במסע שלנו ובמשחקי הקלפים פורצי הדרך שלוקחים את עולם החינוך לרמה חדשה לגמרי. 

המסע שלנו התחיל ברעיון פשוט אך מעמיק: האם נוכל למנף את הקשר בין בני אדם לכלבים כדי ליצור חוויות לימוד מרתקות עבור ילדים ומבוגרים כאחד?-התשובה, כפי שמתברר, היא "כן!" או "האו-האו"  כמובן

הסינרגיה הייחודית בין כלבים ללמידה פותחה מתוך רצון ליצור הזדמנויות מרגשות בתחומי החינוך והלמידה לצד שימור הקשר עם הטבע והסביבה, מכיוון שכלבים הם לא רק בני לוויה הנאמנים שלנו; הם שותפי הוראה יעילים להפליא!.


מה הופך את הכלבנות הלימודית לתחום כה חדשני וחלוצי?

מרתק ומהנה: תהליכים לימודיים מוכחים כיעילים הרבה יותר כאשר היא כיפית ומהנה; המשחקים שלנו הופכים את רכישת השפה החדשה למסע מרגש ומכשכש בזנב.


אינטראקטיבי: משחקי הקלפים שלנו מקדמים אינטראקציה בין השחקנים לחבריהם על ארבע ויוצרים קשר חיובי המשפר משמעותית את חווית הלמידה.

 

ייחודי בשוק: כשחקן הבלעדי בתחום הכלבנות הלימודית, אנו מספקים הזדמנות נדירה ללמידה ייחודית וחושפים לראשונה את הדרך בה הכלבים יכולים להשפיע לטובה על תחומי הלמידה.

 

מפיג מתחים וחששות: מגע עם כלבים מוכח כמרגיע ומפיג חששות באופן טבעי, המגע עם הכלב במהלך המשחק מרגיע ומאפשר לתודעה להיפתח לתהליך הלמידה.

לאור כל זאת, רתמנו את הכוח של משחק, אינטראקציה ולמידה כדי ליצור סוגים שונים של מוצרים ומשחקים מדהימים המשלבים בצורה מושלמת למידה והצלחה עם השמחה שבבילוי עם חברינו הכלבים.

 

נעים להכיר- משחקי הכלבנות הלימודית שלנו:

:ABC-DOGמשחק המציג את השפה האנגלית ללומדים צעירים בצורה מהנה ואינטראקטיבית - עם כרטיסים צבעוניים וגזעי כלבים קלים ללמידה, הילדים יוצאים להרפתקה חינוכית עם חבריהם על 4 והכל תוך לימוד אותיות השפה.


א-ב כלבים: משחק קלפים זה הוא הבחירה המושלמת על מנת לשפר את כישורי השפה העברית באמצעות תרגול הגייה נכונה ושיפור שליטה באותיות השפה העברית.


מאלפים בחשבון-המשחק המשולב הראשון בעולם!: משחק ללימוד סדר פעולות חשבון: עבור אלה שעושים את הצעדים הראשונים שלהם בלימוד פעולות חשבון, משחק "אימון ולימוד" שלנו הוא הבחירה האולטימטיבית - עם אתגרים מהנים יחד עם הכלבים, לימוד המתמטיקה הופך להרפתקה מרגשת עבור כולם.


מוצרים נוספים פרי פיתוח המרכז:

אנחנו עוסקים בפיתוח מוצרים חדשים כל הזמן, באמצעות צוותים ייעודיים ויצירתיות יוצאת דופן ובשאיפה לשלב את הכלבים כחלק אינטגרלי בלתי נפרד ממערכות החינוך ותהליכי הלמידה.


יומן האילוף שלי-אימון מוצלח לכלב מאושר: יומן האילוף הראשון בישראל ובעולם- חוויית אילוף חינוכית מעשירה ומהנה לכל המשפחה. השימוש ביומן משפר משמעותית את אסטרטגיות האימון והלמידה תוך כדי תרגול בכתיבה.


ספרי עידוד קריאה: ספרים ייעודיים במגוון שפות אשר מטרתם לשפר ולעודד את חוויית הקריאה- אנו קוראים ומבצעים פעילויות בהשראת הסיפור עם הכלב שלנו, כך אנו רוכשים ביטחון בקריאה שוטפת והעשרת השימוש בשפה ואוצר המילים.


מזמינים אתכם להצטרף למהפכה וליהנות מהרפתקה לימודית חדשה ומרגשת בדרך בטוחה להצלחה בלמידה!