כלבים וילדים נהנים מדרך בטוחה להצלחה בלמידה!
כאן הקנייה בטוחה
כאן הקנייה בטוחה
2023-11-11T18:30:45+02:00

הכלבנות הלימודית הוא השם המקצועי אשר ניתן לתחום החדשני אשר מפותח בחברתנו החל משנת 2018.

התחום הוא תחום ייחודי בארץ ובעולם ועיקרו בשיטה ייחודית להטמעת חומר לימודי חדש תוך שימוש בכלבים כחלק אינטגרלי מתהליך הלמידה במטרה לשפר יכולות לימודיות ולהעלות את המוטיבציה ללמידה לאורך זמן.


שיטת ה-AAE להצלחה בלמידה מבוססת על תורת הזואותרפיה-טיפול באמצעות בעלי חיים ודרכי היישום שלה לקוחות מתוך מודלים שונים

ללמידה וזיכרון.

השיטה מיועדת לילדים ומבוגרים אשר דרכי הלימוד הקונבנציונליות מביאות עימם קשיי ריכוז, תסכול וחוסר עניין עבורם.

תהליך הלמידה באמצעות הכלבים מועבר באמצעות משחקים, פעילויות ועבודה אקטיבית עם הכלב- כל אלה יוצרים קרקע בטוחה להבנה מהירה וקליטה טובה של החומר הנלמד.

השיטה תורמת רבות ברכישת יסודות חיוניים ללימוד, תרגול קבוע של החומר הנלמד ושיפור תקשורת ויכולות בין אישיות בעבודה עם הכלב- הבסיס הלימודי הנרכש עוזר לתלמיד לפתח יכולות אחרות בעתיד- קליטה מהירה וכישורי למידה מפותחים יותר.

שיטת ה- AAE מתרגלת בפועל את דרכי הביטוי של הלמידה- דבר אשר כמעט ולא קורה בשום מסגרת אחרת בחיינו.


באמצעות השיטה ומשחקי הכלבנות הלימודית שפיתחנו בחברתנו- אנו נותנים מענה חינוכי ייחודי ושונה ומכניסים המון אהבה וכשכושי זנב לתהליכי הלמידה השונים.

כיום, אנו מטמיעים את השיטה במגוון התכנים ותכניות הלימוד שלנו ובאמצעות המוצרים שפיתחנו; החלום שלנו הוא שתחום הכלבנות הלימודית יוטמע באופן קבוע במערכות החינוך ויהווה מרכיב בעל משמעות חסרת תקדים בתהליכי החינוך והלמידה ובכך נוכל להעניק לכל ילד וילדה את המענה הלימודי, החברתי והרגשי שהם.ן זקוקים.ות לו כל כך.